
Ontvang 'De 5 tips voor Listing Design & Afbeelding Optimalisatie'
Wil jij weten hoe je winnende productafbeeldingen creëert? Welke details belangrijk zijn bij het optimaliseren? Download nu de whitepaper!
De concurrentie kan groot zijn op één product. Een foto moet duidelijk weergegeven waarom jouw product anders is dan die van de concurrent. Dit kan gedaan worden door details en materialen te fotograferen. Dan is in één oogopslag duidelijk wat de verschillen zijn voor de potentiële klant.
Het fotograferen van een product wordt vaak in een studio gedaan. Hier kunnen de juiste omstandigheden gecreëerd worden om het product zo goed mogelijk vast te leggen. Vooral de belichting is hierbij belangrijk. Een witte achtergrond is vrijwel altijd aanwezig voor het vrijstaand maken van de producten, zodat ze gemakkelijk in een grafisch ontwerp gebruikt kunnen worden. Als het product vrijstaand staat, kan het een andere kleur achtergrond krijgen of gebruikt worden in Photoshop om een nieuw beeld te creëren.
Geen standaard foto's van de leverancier, maar professionele foto's gemaakt in Nederland
Een onderscheidend detail, extra feature of close-up van het materiaal
De vrijstaande foto's kunnen gemakkelijk gebruikt worden in een sfeerafbeelding
Wil jij weten hoe je winnende productafbeeldingen creëert? Welke details belangrijk zijn bij het optimaliseren? Download nu de whitepaper!
Hèt designbureau gespecialiseerd in het ontwerpen van productafbeeldingen en infographics voor marketplaces Bol.com & Amazon.
Maak jij productafbeeldingen en infographics in Canva of Photoshop? En weet je soms niet waar je moet beginnen? Dan is deze whitepaper iets voor jou!