Elke bezoeker is een potentiële klant
Deze is op zoek naar de bevestiging, dat dit het product is dat hij zoekt. Door je product listing van voldoende informatie te voorzien en dit aantrekkelijk in beeld te brengen, ziet hij snel dat dit het geval is.
- Dit doe je niet door de prijs te verlagen
- Of jezelf in het koopblok te kopen
- Standaard productfotografie schrikt af
Waar je 10 jaar geleden nog prima weg kwam met niet investeren in content is dat nu niet meer het geval.


De potentiële koper heeft keus. veel keus. Waarom zouden ze voor jouw product moeten gaan? “De kwaliteit van de afbeelding, zegt vaak iets over de kwaliteit van het product” Heeft de klant in zijn achterhoofd. Als de verkoper daar al niet in wilt investeren. Waarom zou ik dan een product kopen bij deze partij?
Listing Design
Ik help online verkopers meer omzet te genereren op Bol.com en Amazon. Met onderscheidend product listings design is het voor een bezoeker in één oogopslag duidelijk op welke product listing ze moeten klikken. Clover heeft afbeeldingen verzorgd voor merken als LifeGoods, ForDig & Grundig.
- Wil je investeren in je merk?
- Wil je feedback op je content?
- Wil je meer weten over Listing Design?

Laat je inspireren!





