Modern & Clean of Warm & Cozy
Alles is bespreekbaar. Aan de hand van jouw logo, werk ik een shiny merk uit.
Amazon Brand | TeaLov
Strategie
Opvallen in de niche met Branded Content voor 6 kleuren in 3 maten X 2 types op Amazon in 5 landen.
Uitdaging
De verschillende productvariaties en vertalingen efficiënt, schaalbaar en betaalbaar oppakken.
Ontwerp
Aziatische en moderne uitstraling met veel wit, natuurlijke materialen en strak lettertype.
Bol Brand | Evanell
Strategie
Eigen unieke afbeeldingen ontwerpen in een categorie met afbeeldingen van leveranciers
Uitdaging
Beperkt beeldmateriaal van minimale kwaliteit transformeren naar een passend Listing Design
Ontwerp
Moderne uitstraling met rood huisstijl accent om aandacht te trekken en herkenbaarheid.
Amazon Brand | Kuubia
Strategie
De beste content maken in de niche om de concurrentie weg te drukken op Amazon in 5 landen.
Uitdaging
De kwaliteit op alle vlakken hoog houden en veel onderzoek doen naar wat converteert.
Ontwerp
Een moderne maar warme uitstraling met sfeerfotografie , productfotografie en USP's.
Bol Brand | Pockiesling
Strategie
Rebranding om het merk en het product weer sterk in de markt te zetten. Met de webshop en Bol.
Uitdaging
Divers beeldmateriaal terugbrengen naar 1 herkenbare huisstijl in het Listing Design.
Ontwerp
Pastelkleuren voor vrouwelijke touch. Het lettertype en witruimte zorgen voor de moderne uitstraling.
Bol Brand | Jake &Jacky
Strategie
Unieke Listing Designs ontwerpen waardoor de concurrentie geen kans krijgt door de hoge kwaliteit.
Uitdaging
Producten voor katten en honden met wisselende doelgroepen in 1 huisstijl doorvoeren.
Ontwerp
Vrolijke kleuren, pakkende teksten en opvallend beeldmateriaal van honden en katten als eyecatcher.
Bol Brand - Mr. Green Mind
Strategie
Hoge kwaliteit sfeerfotografie en ontwerp zodat concurrentie geen kans krijgt.
Uitdaging
Fotoshoot met 1 product, de 3 varianten zijn gephotoshopt. Veel USP's in Listing Design.
Ontwerp
Lichte kleuren, natuurlijke uitstraling, duidelijke icons, lettertype en teksten, veel sfeerfotografie.
Bol Brand: Moldina
Strategie
Focus op een stoere outdoor uitstraling waarin de fles bijdraagt aan een actieve levensstijl
Uitdaging
Fotografie was met telefoon geschoten, met nabewerking professionele productfoto's creëren.
Ontwerp
Natuurlijke achtergrond en kleuren, gecombineerd met een modern lettertype en afgronde hoeken
Bol Brand: BELIEFF
Strategie
Het optimaliseren van de productafbeeldingen door het toevoegen van de huisstijl
Uitdaging
De vele USP's van het product uitlichten met een persoonlijke en warme uitstraling
Ontwerp
Voor elke branche is een huisstijl kleur geslecteerd, voor de zorg is geel gebruikt in het Listing Design.