Maximundo | Grundig, Kinzo | Huishoudelijke artikelen | Amazon NL, Bol.com NL
Deze groothandel verkoopt diverse merken via verschillende marketplaces. Deze grote speler heeft Clover gevraagd om content te creëren voor een aantal van hun merken. Per merk is gekeken naar de merk kleuren en passende lettertypes. Vervolgens is er een maatwerk listing design per product ontworpen. Passend bij de doelgroep en branche.
Opgeleverd:
30 producten X 5 afbeeldingen X 4 talen = 600 afbeeldingen
Extra:
Vertalingen in Frans, Duits, Engels, Pools
Tealov | Theepotten | Keukenartikelen | Amazon US, FR, DE, UK, NL Bol.com NL
Dit merk verkoopt duizenden gietijzeren theepotten per jaar in Amerika, Frankrijk Duitsland en Nederland op Amazon en Bol.com. De focus mag liggen op de kwaliteit van de pot. Door het uitlichten van het materiaal en het onderhoud, wordt duidelijk dat je na deze aanschaf jarenlang er plezier van gaat hebben. De stijl is modern, licht met een tikje Azië voor de herkomst van de pot.
Opgeleverd:
2 sets X 7 kleuren X 3 maten X 7 afbeeldingen X 3 talen = 826 afbeeldingen
Extra:
Vertalingen in Frans, Duits, Amerikaans en Photoshops theepotten
PartyBro | Ballonnenboog | Feestartikelen | Amazon US, FR, DE, IT, NL
Dit project was een uitdaging door het aantal variaties, de stijlfoto Photoshops, en de verschillende talen. Het zoeken naar passende stockfotografie per kleurthema is hier ook onderdeel van. Per kleur is de doelgroep anders. Hier dient rekening mee gehouden te worden bij het ontwerp.
Opgeleverd:
A+ content: 7 kleuren X 7 afbeeldingen X 5 talen = 245 afbeeldingen
Listing afbeeldingen: 7 kleuren X 7 afbeeldingen = 49 afbeeldingen
Extra
Vertalingen in Frans, Duits, Amerikaans, Italiaans
ForDig | o.a. Lunchtas, Wereldstekker | Lifestyle artikelen | Bol.com NL
Vanuit het logo is een compleet listing design gebouwd. Hiermee heeft Clover de basis gelegd voor alle andere producten van ForDig. Met een moderne en frisse uitstraling die goed uitkomt bij het brede assortiment van 200+ producten. De producten met afbeeldingen van Clover blijven hardlopers bij ForDig!
Opgeleverd:
ca. 20 producten X 5 afbeeldingen = 100 afbeeldingen
Extra:
Productfotografie van een aantal producten
Life is Licious | Hotpot& Grill | Keukenartikelen | Amazon NL Bol.com NL
Voor dit merk heeft Clover eenmalig alles uithanden genomen van de 3 verschillende types. Er is bewust gekozen om de rode en gele kleur door te zetten in het ontwerp omdat deze kleuren goed werken bij food gerelateerde producten. Daarnaast geeft het een gezellige en sfeervolle uitstraling aan dit product, wat je vaak in gezelschappen gebruikt. De mogelijkheden van het product zijn uitgelicht door veel afbeeldingen met food en tekst.
Opgeleverd:
3 producten X 7 afbeeldingen = 21 afbeeldingen
Extra:
Productfotografie, Lifestyle fotografie, 3 Productvideo’s
Living Nine | Waterkoker, Radio | Electronica | Bol.com NL
Een luxe uitstraling dat toepasbaar is op verschillende artikelen was de missie. Door het toevoegen van de marmer steen structuur is dit bereikt. Met het toevoegen van het zwarte boogje uit het logo komt er een herkenbaar beeldelement terug bij alle productafbeeldingen. Deze afbeeldingen hebben een unieke look and feel gekregen door de creativiteit van Clover.
Opgeleverd:
ca. 15 producten X 7 afbeeldingen = 105 afbeeldingen
Extra:
Productfotografie bij een enkel product
Fay & May | Boxmobiel | Babyartikelen | Bol.com NL
Het zwart-wit logo van Fay&May is vertaald naar een sfeervol en Scandinavisch listing design. Dit unieke product met vilten dierfiguren en een houten frame is kenmerkend voor dit merk. Er zijn 5 variaties gereed gemaakt met aangepaste kleurpaletten afgestemd op de verschillende dierfiguren.
Opgeleverd:
5 variaties X 7 afbeeldingen = 35 afbeeldingen
Extra:
Bewerken lage resolutie bronmateriaal